szechenyilogotop.jpg

SAJTÓKÖZLEMÉNY

UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL VALÓSULT MEG A KOMPLEX VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE AZ AGORA-TEX Kft.-NÉL.

Projekt megnevezése: Infokommunikációs Fejlesztés az AGORA-TEX Kft.- nélTbla_ginop_3_2_2_8_2_4_16.jpg
Pályázati kiírás megnevezése: GINOP-3.2.2-8-2-4-16 - Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása
Projekt helyszíne: Szeged
Megítélt összeg: 9 554 392 Ft
Összköltség : 23 885 982 Ft
Támogatás aránya: 40 %
Támogatási döntés dátuma: 2020.07.02.

Versenyképességünk megtartásának egyik feltétele, ha lépést tudunk tartani a kor technikai elvárásaival, kihasználva az infokommunikációban rejlő lehetőségeket. Kiemelt célunk a cégünk versenyképességének javítása, valamint a digitális előmozdítása. A digitális fejlődést figyelembe véve egyre fontosabbá vált vállalkozásunk számára is egy komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése. Cégünk hatékonyságát és jövedelemtermelő képességének erősítését kívánjuk elősegíteni a belső vállalati folyamatok hatékonyságának és a szolgáltatások minőségének javításával, a hatékony tudásmenedzsment érdekében a különböző vállalatirányítási és egyéb üzleti (vezetői döntéstámogató és információs, elektronikus iratkezelési, ellátási és ügyfélkapcsolati, csoportmunka, távmunka stb.) rendszerek, megoldások bevezetésével és összehangolásával, a felhőalapú és egyéb online elérhető üzleti szolgáltatások bevezetésével és használatával. Az általunk kiválasztott rendszer összetett, segítségével teljes képet láthatunk a vállalatról. A kiválasztásnál a legfontosabb szempont a rendszer rugalmassága, testre szabhatósága, átláthatósága volt. A rendszer használatával az árbevétel növekedését kívánjuk elérni. Arra törekszünk, hogy a vállalatirányítási rendszer bevezetésével megkönnyítjük minden egyes dolgozó munkáját, és hogy ennek sikeres bevezetését a csoportmunka elismerésén kívül saját érdemének is tekintse.

 

SAJTÓKÖZLEMÉNY


 

UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL VALÓSULT MEG A HITELPROGRAM KERETÉBEN TÖRTÉNŐ

 FORGÓESZKÖZ FEJLESZTÉS AZ AGORA-TEX KFT.-NÉL

Projekt megnevezése:  Forgóeszköz Fejlesztés az AGORA-TEX Kft.- nél


Pályázati kiírás megnevezése: GINOP-9.1.1-21 - azonosító jelű Kamatmentes Újraindítási Gyorskölcsön Hitelprogram keretébenTbla_ginop_9_1_1_21.jpg


Megítélt kölcsön összege: 10 000 000 Ft

A Projekt befejezés tervezett dátuma 2023.december 31.

Versenyképességünk megtartásának egyik feltétele, hogy lépést tudjunk tartani a Covid19-Világjárvány miatt kialakult megváltozott gazdasági helyzet okozta nehézségeken. A megváltozott  kereskedelmi feltételek és szállítási nehézségek technikai elvárásaival, kihasználva a készletezés nyújtotta lehetőségeket. Kiemelt célunk a cégünk versenyképességének javítása, valamint a kínálatunk előmozdítása. A digitális fejlődést figyelembe véve egyre fontosabbá vált vállalkozásunk számára is egy komplex vevőbarát kiszolgálási rendszer bevezetése. Cégünk hatékonyságát és jövedelemtermelő képességének erősítését kívánjuk elősegíteni a megnövelt készletek és a szolgáltatások minőségének és mennyiségének javításával, a készletezési és raktárról történő kiszolgálási megoldások bevezetésével és összehangolásával. Az általunk kiválasztott forgóeszköz rendszer összetett, segítségével teljes és átfogó kínálatot tudunk nyújtani vásárlóinknak. A készleteink kiválasztásnál a legfontosabb szempont a választék rugalmassága, testre szabhatósága, variálhatósága volt. A rendszer használatával az árbevétel növekedését kívánjuk elérni. Arra törekszünk, hogy az új forgóeszköz készletünk bevezetésével megkönnyítjük minden egyes vásárló döntését a vásárlásban, hogy ennek sikeres bevezetésével a vásárló azonnal kiszolgálható legyen.

 

 

 

 

 

UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL VALÓSULT MEG HITELPROGRAM KERETÉBEN

 KÉSZLETBESZERZÉSEK ÉS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGEK FINANSZÍROZÁSA AZ AGORA-TEX KFT.-NÉL

Projekt megnevezése:  Forgóeszköz és működési költségek finanszírozása az AGORA-TEX Kft.- nél  ginop_8_3_5_18_b_d_allo.jpg                                                                                                                                        


Pályázati kiírás megnevezése: GINOP-8.3.5-18/B - azonosító jelű Európai Regionális Fejlesztési Alap keretében


Megítélt kölcsön összege: 17 000 000 Ft

A Projekt befejezés tervezett dátuma 2023.december 31.

Versenyképességünk megtartásának egyik feltétele, hogy lépést tudjunk tartani a  megváltozott gazdasági helyzet okozta nehézségeken. A megváltozott  kereskedelmi feltételek és szállítási nehézségek technikai elvárásaival, kihasználva a készletezés nyújtotta lehetőségeket. Kiemelt célunk a cégünk versenyképességének javítása, valamint a kínálatunk előmozdítása. A digitális fejlődést figyelembe véve egyre fontosabbá vált vállalkozásunk számára is egy komplex vevőbarát kiszolgálási rendszer bevezetése. Cégünk hatékonyságát és jövedelemtermelő képességének erősítését kívánjuk elősegíteni a megnövelt készletek és a szolgáltatások minőségének és mennyiségének javításával, a készletezési és raktárról történő kiszolgálási megoldások bevezetésével és összehangolásával. Az általunk kiválasztott forgóeszköz rendszer összetett, segítségével teljes és átfogó kínálatot tudunk nyújtani vásárlóinknak. A készleteink kiválasztásnál a legfontosabb szempont a választék rugalmassága, testre szabhatósága, variálhatósága volt. A rendszer használatával az árbevétel növekedését kívánjuk elérni. Arra törekszünk, hogy az új forgóeszköz készletünk bevezetésével megkönnyítjük minden egyes vásárló döntését a vásárlásban, hogy ennek sikeres bevezetésével a vásárló azonnal kiszolgálható legyen.